Imela sem telefon v ovitku in vse, kar sem opazila je bilo to, da me je občasno zafrkaval in da ni več delal tako, kot bi moral. En dan sem dala dol ovitek, ker je telefon bil prav lepe barve in sem ga želela imeti brez ovitka, na kar sem videla, da potrebujem Samsung servis, saj je telefon bil počen čez celo zadnjo stran. Kako je to mogoče, sem se spraševala, ker se sploh nisem spomnila, da bi meni telefon kdaj padel na tla.
Res sem bila jezna, ker moj telefon ni bil kupljen dolgo časa nazaj, kupila sem ga pred kratkim, sedaj pa ga že moram nesti na Samsung servis, zato sem bila res jezna. Ne toliko za to, da bom morala plačati popravilo telefona, ker garancija zagotovo ne bo šla skozi, tega sem že navajena. Jezna sem bila, ker je telefon bil skoraj nov in še zato, ker nisem vedela, kdaj sploh se je to zgodilo. Sedaj je, kar je, sem si mislila in telefon odnesla na Samsung servis, da oni povedo, kaj je za narediti. Pričakovala sem, da mi bodo rekli, da mi je telefon padel na tla in če vam povem po pravici, me niti zanimalo ni. Tako sem bila jezna, da bi si najraje kupila čisto novi telefon in bi tega pustila kar njim. Pa naj naredi Samsung servis, kar želi z mojim telefonom.
Na koncu sem res tako naredila, da sem pustila telefon kar njim, ker sem bila tako jezna, prosila sem jih samo, če mi lahko vse na novo nastavijo na v novi telefon. Samsung servis mi je res to vse naredil in domov sem odšla z novim telefonom v roki. Brez ovitka, ker tako in tako, če mi ni sojem, se bo razbil tudi v ovitku. Sedaj sem ponosna lastnica novega telefona.